Gör en om dagen!

En om dagen:

 

1 - Tio fakta om mig. : Jag bor i Örebro, med Mamma och Pappa, men dom är skilda! JAg går i klass 4:a och har många vänner! :DD
2 – En person jag vill träffa just nu. : Ebba min kompis <3 Elr Cajsa tror ja! 
3 – Innehållet i min väska. Äpple, dator, mobil-laddare, hörlurar, busskort!
4 – Mina mål/drömmar/önskningar: Bli polis, eller kändis!
5 – En låt som får mig att gråta: Sofijah!
6 – Typ av killar jag faller för: Söta, snälla och ärligA!
7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon: Köpa godis, och kläder!!!!, och en resa till JB!
8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade: BITA PÅ NAGLARNA! ;c
9 – Bild på mig och min bästa vän: Har nog ingen i datorn...
10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig: KOmmer snart!
11 – Någonting jag oroar mig för: Att jag ska bli bränd av en humla!
12 – En bild på ett ställe jag vart på: SKolan! 
13 – En bild på mig själv för ett år sen: Har ingen!
14 – Någonting jag ångrar: Att jag kastade en penna under en killes öga.
15 – Min favorit årstid och varför: SOMMAR, SOL OCH BAD!
16 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför: Ebba, eller Cajsa, Dilan elr diman: För: DOm är så snälla och sööta! :D
17 – Vad jag åt idag: BAcon, och makaroner, chips och oboy!
18 – En bild på det jag köpte senast: Har ingen! :'(
19 – Min favorit film: Vet nt ;c
20 – En bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu: HAr aldrig färgat.. så har ingen!
21 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln: Ful jag är, men ibland så tycker jag att jag är fin!
22 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu. : En pojkvän..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Och du heter?:
Kommer du tillbaks?

Mejl-adress?: (Det blir vår lilla hemlighet!)

Och din blogg heter?:

Nudå, vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0